Konstaterer medarbejderne et IT-nedbrud, tages der kontakt til Susanne Lindskov
Susanne Lindskov kontakter andre skoler/institutioner i kommunen for at få et overblik over omfanget af nedbruddet.
Er det et enkelt IT-system, der ikke fungerer, kontaktes den pågældende leverandør.
Den stedlige leder kontakter nærmeste leder Christian Oxbøll
Susanne Lindskov eller Christian Oxbøll kontakter kommunens IT-afdeling telefonisk ved længerevarende IT-nedbrud; dels for at orientere om problemet, og for at finde ud af, hvor udbredt/alvorligt problemet er, og om det kan afhjælpes centralt fra.
Ved behov for akut, kritisk IT-hjælp og/eller orientering af kommunens IT-afdeling i tilfælde af nedbrud ringes på
7236 4377 eller der skrives til isikkerhed@holb.dk
IT-vagten/Vagttelefonen kan kontaktes ved nedbrud på kritiske IT-systemer udenfor normal arbejdstid på 72 36 1234.
It-vagten/Vagttelefonen omfatter udelukkende kritisk IT f.eks. fejl eller nedbrud på:
- fiberforbindelser
- telefoniplatform
- netværk
- Office365 (generelt).
|